آیا باید منتظر بیت کوین ۵۰۰ هزار دلاری باشیم؟ پیش‌بینی قیمت دلار چهار‌شنبه (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) | دلار در فضای بی‌اعتمادی معلق ماند پیش‌بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) | عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار طلا تاکسی‌های اینترنتی مجاز به انجام سفر برون‌شهری نیستند سرمایه گذاری ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در پروژه «دیجیتال بُرد» شهری مشهد پیش فروش قطعی سکه به زودی آغاز می‌شود شعب بانکی ارائه ارز اربعین تعطیل نیست بازار ارز تجاری چهارشنبه (۱۵ مرداد ۱۴۰۴) تعطیل نیست قیمت امروز دینار عراق در مشهد (سه‌شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۴) سقوط بورس از کانال ۲.۶ میلیون واحد | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مرداد ۱۴۰۴) افزایش قیمت طلا و سکه در مشهد | سکه امامی ۸۶ میلیون تومان (۱۴ مرداد ۱۴۰۴) بخش خصوصی خواهان تغییر در  ساختار دادرسی تأمین اجتماعی بهره‌برداری از ۲ مگاوات نیروگاه خورشیدی سقفی در خراسان رضوی | استاندار خراسان رضوی: باید سراغ پروژه‌های بزرگ و پیشران برویم مشاور انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تأکید کرد: لزوم توزیع عادلانه خاموشی در همه بخش‌ها سقف برداشت نقدی در بانک‌ها برای ارز اربعین ۶۰ میلیون تومان شد دفاع روزنامه اصلاح طلب از وزیر نیرو: او نباید استیضاح شود یک کارشناس اقتصادی: بازار خودرو با محدودیت واردات، یک روز خوش ندید | بازار همچنان باید منتظر بماند داستان ادامه‌دار خاموشی برق و ضرر اصناف | کسبه چشم‌انتظار تسهیلات مالیاتی دولت هستند بی‌ثباتی و نبود مدیریت فعال، عوامل افزایش مجدد نرخ دلار | آیا سیاست‌های پولی و ارزی اصلاح می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ پیش‌بینی قیمت دلار سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ پیش‌بینی بورس سه‌‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ | سقوط آزاد بازار سهام متوقف می‌شود؟ ۳ هزار و ۳۸ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی شناسایی شدند افزایش ۷۱ درصدی ظرفیت تولید برق خورشیدی کشور نسبت به سال گذشته (۱۳ مرداد ۱۴۰۴) افزایش ۷۳ درصدی هزینه‌های تولید برق در یک سال اخیر | گزارش مرکز آمار از تورم نقطه به نقطه تولید برق بانک مرکزی: یارانه نقدی خانوار و مستمری بازنشستگان به عنوان وثیقه بانکی پذیرفته می‌شود بانک مرکزی: ۷۳ هزار میلیارد تومان وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت شد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی: پیگیر ایجاد مرکز تأمین مالی با حضور مدیران بورسی در مشهد هستیم + فیلم اجرای آیین‌نامه جدید واردات خودرو با دستور دیوان عدالت اداری متوقف شد + سند
سرخط خبرها

مقایسه تیوولی و رنو کپچر | پرطرفدارترین مینی کراس‌ها در مقابل هم

  • کد خبر: ۳۵۹۶۴
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مقایسه تیوولی و رنو کپچر | پرطرفدارترین مینی کراس‌ها در مقابل هم
در این گزارش سعی بر معرفی و مقایسه دو خودرو سانگ یانگ تیوولی و رنو کپچر داریم که به ترتیب ساخت کشور‌های کره و فرانسه هستند.

به گزارش شهرآرانیوز،با توجه به استقبال مردم از خودروهای شاسی بسیاری از خودروسازان به ارائه این خودروهای پرداختند، سانگ یانک خودرو ساخت کره و رنو کپچر ساخت فرانسه شباهت های زیادی در آپشن و خدمات به یکدیگر دارند با این وجود حجم موتور و قدرت سانگ یانگ برتری اندکی نسبت به رقیب خود رنو کپچر دارد.

مقایسه تیوولی و رنو کپچر/ پرطرفدارترین مینی کراس‌ها در مقابل هم

در ادامه این گزارش نگاهی می‌اندازیم به برخی ویژگی‌های این ۲ خودرو:

 

خودرو

سانگ یانگ تیوولی رنو کپچر

کشور سازنده

کره جنوبی
فرانسه

سال (طراحی)

2016 2014

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه

حجم موتور

1597سی سی 1197سی سی

حداکثر قدرت

128 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 116 اسب بخار در 4900 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور

160 نیوتن متر در 4600 دور در دقیقه 190 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه

جعبه دنده

6 دنده تیپ ترونیک Aisin 6 سرعته خودکار دو کلاچه

شتاب 0 تا 100

12 ثانیه 10.9 ثانیه

حداکثر سرعت

175 کیلومتر در ساعت 192 کیلومتر در ساعت

وزن

1300 کیلوگرم 1180 کیلوگرم

اندازه (میلیمتر)

4202 طول - 1798 عرض - 1590 ارتفاع 4122 طول - 1778 عرض - 1566 ارتفاع

فاصله بین دو محور

2600 میلیمتر 2606 میلیمتر

مصرف سوخت داخل شهر

9.8 لیتر در هر صد کیلومتر 6.6 لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت خارج از شهر

5.7 لیتر در هر صد کیلومتر 4.7 لیتر در هر صد کیلومتر

مصرف سوخت ترکیبی

7.2 لیتر در هر صد کیلومتر 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک

47 لیتر 45 لیتر

استاندارد آلایندگی

یورو 6 یورو 5

استاندارد امنیت

- EuroNCAP 5

میزان تولید CO2

167 گرم در هر کیلومتر 125 گرم در هر کیلومتر

ترمز و پایداری

EBD - ABS - ترمز های دیسکی در محورهای عقب و جلو - سیستم فعال ضد واژگونی ARP -سیستم پایداری الکترونیکی ESP - کمک ترمز الکترونیکی HBA - سیستم کمک حرکت در سربالایی HSA – سیستم ضد لغزش خودرو در شتاب گیری ASR – سیستم ضد هرزگردی TCS سيستم ترمز ضدقفل ABS - سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD - سيستم ترمز كمكي در موارد اضطراري EBA - سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP - سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA

کیسه هوا

ایربگ راننده و سرنشین جلو - ایربگ های پرده ای - ایربگ های جانبی – مجموعاً 6 کیسه هوا در 10 نقطه مختلف - سیستم فعال شونده پشت سری ها در هنگام تصادف راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)

سیستم صوتی

سیستم پخش DVD و MP3 به همراه 6 بلندگو و 2 آمپلی فایر مولتي مديابا صفحه 7 اينچي

دیگر تجهیزات

رینگ های 18 اینچی - سنسور عقب جهت پارک خودرو - دوربین دید عقب - شیشه های دودی ردیف عقب - شیشه های جلو ضد اشعه - شیشه ها برقی و مجهز به سیستم ایمنی تشخیص مانع (سمت راننده) – فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع - دی لایت چراغ های جلو و چراغ های عقب LED - تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو - مدیریت برق باطری - آینه های کناری برقی تاشو - آینه جلو حساس به نور ECM - صندلی های ردیف جلو و عقب چرم-گرم کن صندلی های جلو – سیستم تهویه مطبوع دستی – کروز کنترل - برف پاکن های مجهز به سنسور باران و برف – شیشه های دودی درب های عقب – بال عقب – ورود بدون کلید Smart Key – فرمان برقی سه حالته

تیوولی از سوی رامک خودرو در دو تیپ Elite و Sport عرضه می شود: تیپ Elite سانروف و ریل سقفی دارد و تیپ Sport سانروف ندارد ولی سقف دو رنگ دارد و شیشه های دودی و بال عقب نیز دارد
سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك - چراغ هاي LED روز روشن - سيستم تنظيم ارتفاع نور چراغ هاي جلو - سنسور اتوماتيك نور چراغ ها - آيينه هاي جانبي برقي و تاشونده با ديد گسترده و مجهز به گرمكن عقب - بدنه 2 رنگ - غربيلك فرمان چرمي - تودوزي چرم - رينگ آلومينيومي 17 اينچ - سيستم استارت دكمه اي هوشمند، كروز كنترل و سيستم محدودكننده سرعت (Speed Limiter)، سيستم مصرف بهينه موتور(ECO-MODE) ، قابليت تلسكوپي تنظيم فرمان و تنظيم ارتفاع - كارت قفل و استارت هوشمند رنو - 3 عدد پشت سري عقب قابل تنظيم - گرم كن صندلي هاي جلو - كنسول مياني صندلي هاي جلو و شيشه هاي كوچك عقب و شيشه عقب تيره

منبع:خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->